Seuratuotteet ja treenitarvikkeet JVSPORTin verkkokaupasta

18.1.2024

Keravan Uimarit ry ja JV Sport & Consulting yhteistyöhön. Seuratuotteet ja treenitarvikkeet tilattavissa uintikauppa.com:sta. Tuotteet toimitetaan suoraan kotiin.

KeUi:n jäsenet saavat 20% alennuksen kaikista normaalihintaisista uintituotteista ja vaatteista. Seuravaatteissa on huomioitu -20% alennus. Yli 100€ tilaukset ilman postimaksua.

Tilausohjeet:

Ostoskorissa kohtaan "tilauksen erityisohjeet" tieto minkä seuran jäsen olet eli KeUi ja valitse maksutavaksi "laskulla (alennussopimus)". Tällöin lopullisella laskulla huomioidaan sopimusalennus, älä siis maksa ostosta verkkokauppaan, vaan saat laskun toimituksen yhteydessä.

Seuravaatetilaukset tulee tehdä aina kuun viimeiseen päivään mennessä, jolloin tuotteet toimitetaan painatukseen. Valmiit tuotteet toimitetaan postitse kotiin. Toimitusaika vaihtelee 2-3 viikon välillä.

Verkkokaupassa ei välttämättä ole kaikkia tuotteita näkyvillä. Kysy tuotteesta, mikäli et löydä hakemaasi. Uikkareita on varastossa noin 3000kpl:n valikoima enimmäkseen yksittäiskappaleita Arenan ja Speedon malliuikkareita, joita ei ole muualla saatavilla, eikä verkkokauppaan tulekaan (anna kokosi ja kysy kuvia). Samoin märkäpukuja ja triathlonasuja on paljon yksittäiskappaleita, joita ei myöskään ole verkkokaupassa.

Seuratoimijoiden vaatteet sekä kilpauimareiden hupparitilaukset toiminnanjohtajan kautta. Laita tilauksesi sähköpostilla osoitteeseen toiminnanjohtaja@keravanuimarit.fi kerro tilauksessa: tilaaja, tuote, koko ja määrä.

JV Sport & Consulting / www.uintikauppa.com
tel. +358 400 546646