Tervetuloa Keravan Uimareiden kotisivuille

Keravan Uimarit on vuonna 1993 perustettu Suomen Olympiakomitean ja Suomen uimaliiton Tähtiseura. Jonka tarkoituksena on kaikenikäisten monipuolisen uintiurheiluharrastuksen lisäämisen paikallisesti.

Seuran toimintamuotoja ovat uinti, vesipallo ja triathlon uinti.

Seuran arvot ovat yhteisöllisyys, yksilöllisyys ja laadukkuus.

Koulutetut ohjaajat ja valmentajat mahdollistavat laadukkaan uintitekniikan oppiminen kaikille uinnin harrastajille.

Kilpailemisesta kiinnostuneille uimareille luodaan hyvät mahdollisuudet parhaisiin suorituksiin kansallisella tasolla.

Lapsille tarjoamme kurssitoimintana uima- ja vesipallokouluja, vesiralleja sekä uutena kilpauintikoulu.

Aikuisille uimareille on tarjolla uinnin alkeet, jatkoalkeet, tekniikkakursseja sekä masters-toimintaa.

Kevätkauden lasten kurssit:

Sunnuntaisin:

7.1-10.3.2024 (alkeet, jatko 1 jatko 2 ison altaan uimakoulu sekä vesirallit) - täynnä, uimakoulut käynnissä.

24.3-26.5.2024 (alkeet, jatko 1 jatko 2 ison altaan uimakoulu sekä vesirallit). Ilmoittautuminen uusille uimareille avatuu vko 11.

Arkisin ma ja ke:

12.2 - 20.3.2024 (alkeet, jatko 1 jatko 2). - täynnä, uimakoulut käynnissä (Hiihtolomalla vko 8 ei ma/ke uimakouluja)

25.3- 3.5.2024 (alkeet, jatko 1 jatko 2). Ilmoittautuminen uusille uimareille avatuu vko 11.

Avoinna olevat uimakoulut ja kurssit, joissa on vielä tilaa löytyvät Kurssit -sivulla!

Uutislista