Ohjeita kurssille tulijoille

Virheellinen lasku? Mikäli saamasi lasku on mielestäsi aiheeton tai virheellinen, otathan yhteyttä ennen laskun eräpäivää toiminnanjohtaja@keravanuimarit.fi⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Kursseille ilmoittautuminen

Kursseille ilmoittaudutaan kurssit-etusivun ilmoittautumislinkkien kautta (ilmoittautumislinkit ohjaavat myClub-jäsenpalveluun). Ilmoittautuminen on sitova. Kurssimaksu suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä tulostuvalla laskulla tai mobilePay laskussa eräpäivään mennessä.

Kurssin peruminen

Kurssin voi peruuttaa ilman kuluja 14 vuorokautta ennen kurssin alkamista peruutuslomakkeella, joka löytyy sivun ylälaidan Peruutukset-painikkeen takaa.

Ennen peruutusta maksetun kurssimaksun voi hyödyntää esimerkiksi seuraavalle kurssille tai kurssimaksun voi pyytää palautettavaksi. Alle 14 vuorokautta ennen kurssin alkamista kurssin voi peruuttaa ilman kuluja lääkärintodistusta vastaan. Lääkärintodistus tulee toimittaa joko skannattuna osoitteeseen toiminnanjohtaja@keravanuimarit.fi tai postilla osoitteeseen: Keravan Uimarit ry, Tuusulantie 45, 04200 KERAVA.  Muissa tapauksissa alle 14 vrk ennen kurssin alkamista veloitetaan peruutuskuluina 50% kurssin hinnasta.

Kurssilta poissaolo ei oikeuta kurssimaksun alennuksiin. Mikäli osallistuja keskeyttää jo alkaneen kurssin, emme palauta kurssimaksua.

Ennen peruutusta maksetun kurssimaksun voi hyödyntää esimerkiksi seuraavalle kurssille tai kurssimaksun peruutuskulut ylittävän osan voi pyytää palautettavaksi. Mikäli perutulle kurssipaikalle on jonoa tai jos peruutus tulee vuorokauden sisällä ilmoittautumisesta, voidaan peruutuskulut jättää veloittamatta.

Yksittäisiä poissaoloja ei korvata. Pitkistä sairauspoissaoloista (yli 3 krt) korvataan lääkärintodistusta vastaan. Palautettavasta summasta peritään 10 e toimistomaksu. Lääkärintodistus tulee toimittaa joko skannattuna osoitteeseen toiminnanjohtaja@keravanuimarit.fi tai postilla osoitteeseen: Keravan Uimarit ry, Tuusulantie 45, 04200 KERAVA.

Huomioittehan, että maksamaton lasku ei ole peruutus! Peruuttamattomasta kurssista veloitamme täyden hinnan.

Mikäli palautuksen ehdot täyttyvät niin kurssimaksu tai sen osa palautetaan kuukauden kuluessa sähköpostin ja lääkärintodistuksen saapumisesta, yllä mainittujen ehtojen mukaisesti.

Mitä, jos ilmoittautuminen jää jonoon?

Jonotus toimii järjestysnumeron mukaan ja mahdollisten peruutusten tai lisäpaikkojen myötä paikkaa tarjotaan aina seuraavalle jonossa. Jonottaessasi et vielä maksa kurssimaksua. Lasku muodostuu siinä vaiheessa, kun sinulle tarjotaan paikkaa.

Mikäli et enää tässä vaiheessa voi vastaanottaa tarjottua paikkaa, voit perua sen vielä vuorokauden sisällä laskun päiväyksestä veloituksetta. Ilmoitathan peruutuksen myös tässä tapauksessa peruutuskaavakkeen kautta tai sähköpostitse.

Kurssin vaihtaminen

Jos olette ilmoittaneet lapsen väärälle kurssille, kurssin voi vaihtaa toiseen saman hintaiseen kurssiin veloituksetta, mikäli halutulla kurssilla on tilaa. Tutustukaa huolellisesti kurssien sisältöön ja vaatimuksiin. Kurssin vaihtamiseksi, ota yhteyttä seuran toiminnanjohtajaan.

Maksutavat

Kurssimaksusta tulostuu lasku, jonka voi maksaa joko heti ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna tai myöhemmin viitemaksuna. Käytössä on myös MobilePay maksuvaihtoehto. Mahdolliset huomautukset laskuista on tehtävä eräpäivään mennessä toiminnanjohtaja@keravanuimarit.fi. Maksumuistutukset ja mahdollisen perinnän hoitaa Visma Financial Solutions Oy.

Seura veloittaa toimisto / laskutuslisän 20€ yksittäisistä e-laskuista.

Mitä mukaan kurssille?

Kursseille mukaan tarvitset uimapuvun, pyyhkeen ja laudeliinan saunaa varten. Uintikursseille (lasten ja aikuisten) suosittelemme myös uimalaseja. Huomioithan, että Keravan uimahallissa uimashortsit eivät ole sallittu uima-asu. Pitkät hiukset on hyvä laittaa kiinni tai uimalakin alle.

Pienten lasten kursseille varusteet on hyvä nimikoida, jotta ne löytävät tiensä oikeaan uintireppuun jokaisen kurssikerran päätteeksi. Talvikaudella uimakouluun tulevien lasten ulkovaatteet on hyvä riisua jo uimahallin aulassa ja jättää huoltajalle. Kaappien rajallisen koon vuoksi myös pyöräilykypärät ja muut isommat välineet on hyvä jättää huoltajan haltuun uimakoulun ajaksi. Arvoesineitä (puhelimet, lompakot, avaimet) emme suosittele otettavaksi uimahallin pukutiloihin. Niitä varten löytyy uimahallien aulatiloista lukollisia säilytyslokeroita, jotka toimivat sisäänpääsyrannekkeilla.

Kurssin / kurssikerran peruuntuminen

Kurssin järjestäjästä (Keravan Uimarit ry) johtumattomista, ennaltaarvaamattomista syistä (esim. veden likaantuminen) tapahtuva ohjaustunnin peruuntuminen pyritään korvaamaan uudella kurssikerralla, mikäli mahdollista. Kurssin järjestäjästä (Keravan Uimarit ry) johtuvasta syystä tapahtuva peruuntuminen korvataan aina joko uudella kurssikerralla tai kurssikerran rahallisena palautuksena.

Keravan Uimarit pidättää itsellään oikeuden peruuttaa kurssin, jos osallistujia ei ole tarpeeksi kurssin pitämiseen. Edellä mainituissa tapauksissa Keravan Uimarit etsii korvaavan kurssin tarjonnastaan tai palauttaa kurssimaksun.

Keravan Uimahallin järjestyssäännöt

Keravan Uimarit ry noudattaa kaikessa toiminnassaan Keravan Uimahallin järjestyssääntöjä

Työnantajan tarjoamat liikuntaedut

Voit maksaa Masters-ryhmän kausimaksun, aikuisten yksityistunnin tai aikuisten tekniikkakurssin liikuntaetuuksilla. Keravan Uimareilla on käytössä ePassi, Smartum sekä Edenred.

Jos maksat laskun liikuntaetuuksilla, lähetä maksusuorituksen jälkeen laskun numero sekä kuittikopio/kuvakaappaus maksusuorituksesta sähköpostilla osoitteeseen toiminnanjohtaja@keravanuimarit.fi