Masters

Olet sydämellisesti tervetullut mukaan Masters -ryhmäämme, olitpa vasta uintiurasi alussa tai entinen kilpauimari!

Masters ryhmän pääsyvaatimuksena on perusuintilajien hallinta. Riittävä taito saavutetaan esim. käymällä aikuisten tekniikkakursseilla. Peruskunto nousee harjoittelulla, joten omaa kuntoa ei kannata pelätä.

Masters -ryhmän tavoitteena on aikuisuimareiden uintitekniikan ja fyysisen kunnon parantaminen sekä mukava, liikunnallinen yhdessäolo hyvässä seurassa. Osa ryhmän uimareista myös kilpailee, mutta ennen kaikkea itsensä kanssa!

Ryhmässä harjoitellaan niin, että saman tasoitset uimarit uivat samalla radalla, näin jokaiselle uimarille löytyy varmasti omaa tasoa vastaavaa seuraa. Harjoitukset uidaan ohjattuina.

Harjoitukset ovat lähtökohtaisesti hallin aukioloaikojen ulkopuolella, jolloin käytössä on 6 rataa. Harjoituskoordinaattorina toimii Marjut Hyvönen, valmennustiimissä mm Jukka Vatanen, Tero Niemelä ja Sari Kukkonen.

Tiistai klo 20:30 - 21:30 (pääsääntöisesti tekniikkapainotteinen)

Torstai klo 20:30 - 21:30 (pääsääntöisesti nopeus)

Perjantai klo 19:00 - 20:30 (radat 3 ja 4) harjoitus uidaan hallin aukioloaikana ilman valmentajaa. Harjoitusohjelma toimitetaan etukäteen MyClubiin.

Sunnuntai klo 18:30 - 19:30 (pääsääntöisesti pk-harjoitus). Sunnuntaisin ennen harjoituksia on mahdollisuus osallistua 30 minuutin circuit treeniin liikuntatila Joonassa.

Masters -ryhmän kausimaksu:

220 €/kausi; kaikki viikkoharjoituskerrat

160 €/kausi; 1-2 treeniä/vko, sis kuivaharjoittelu

280 €/kausi; masters + tri

Seuran jäsenmaksu 20 €/vuosi.

Uimahallin pääsymaksu: harjoitusranneke vuodeksi 120 € + rannekemaksu

Nyt voit maksaa Masters-ryhmän kausimaksun myös liikuntaetuuksilla. Keravan uimareillaon käytössä ePassi, Smartum sekä Edenred.

Jos maksat laskun liikuntaetuuksilla, lähetä maksusuorituksen jälkeen laskun numero sekä kuittikopio/kuvakaappaus maksusuorituksesta sähköpostilla osoitteeseen toiminnanjohtaja@keravanuimarit.fi

Lisätietoja ryhmän toiminnasta osoitteesta masters@keravanuimarit.fi.