Keski-Uusimaa SeuraCup

Tulokset/ Kerava 9.3.

Kilpailut ovat JUK/TuUS/Keravan Uimareiden järjestämiä tilastokelpoisia uintikilpailuja. Kilpailijalla tulee olla voimassa oleva kilpailulisenssi (Blue Card kilpailulisenssi)

Kuukausikilpailulajit ilmoitetaan kilpailukutsussa ja se julkaistaan hyvissä ajoin ko. kilpailun alla.

Ilmoittautumiset erillisen ohjeen mukaisesti joko omalle valmentajalle tai toiminnanjohtajalle toiminnanjohtaja@keravanuimarit.fi.  Kilpailuissa uidut ajat ovat virallisia ja tilastokelpoisia aikoja.

Kuukausikilpailukutsun  lajiluettelossa ilmoitetaan aina erikseen mahdolliset Masterslajit (merkitty lajiluetteloon Masters M ja Masters N) ja nämä erät on tarkoitettu vain mastersuimareille.

(Masterserissä/erillisissä Masterslajeissa saa uidan ainoastaan mastersuimarit ei yleisen sarjan uimarit). Mikäli erillisiä Masterseriä/lajeja ei kilpailuissa ole, ilmoitetaan mastersuimarit yleisen sarjaan.

Ikäsarjat

T10, T12, T14, T16, T18 ja N

P10, P12, P14, P16, P18 ja  M

(mahdollisesti Masters N ja M)

Osallistua saa haluamaansa määrään lajeja. Ei erillisiä starttimaksuja.

Vesipetokilpailu:

Kilpailuissa uidaan myös erillinen ns. Vesipetokilpailu. Tämä kilpailu on tarkoitettu niille uimareille, jotka haluavat kokeilla kilpailemista, mutta ei kilpailemiseen oikeuttavaa Blue Card kilpailulisenssiä. Näissä erissä uidut matkat eivät ole uimaliiton sääntöjen mukaan tilastokelpoisia.

Ilmoittautuminen vesipetokilpailuun tapahtuu kootusti ryhmän vastuuohjaajan kautta (ilmoitautumispäivä ja sähköposti ilmoitetaan kutsussa).

9.3. Kerava:

Verryttely klo 17.30, kisat klo 18.00.

1. P+T 25 ru (vesipetolisenssi)
2. P+T 25 pu (vesipetolisenssi)
3. P+T 50 su (vesipetolisenssi)
1. M 100 ru
2. N 100 ru
3. M 200 pu
4. N 200 pu
5. M 200 sku
6. N 200 sku
7. M 100 su
8. N 100 su
9. M 50 pu
10. N 50 pu
11. M 50 vu
12. N 50 vu
13. M 4x50 vuv , yksi erä
14. N 4x50 vuv , yksi erä

Tervetuloa mukaan kaikki TuUS, JUK ja KeUi uimarit, valmentajat, toimitsijat ja uimareiden perheenjäsenet nauttimaan seurojen sisäisistä kilpailuista!