Haemme TOIMINNANJOHTAJAA

5.4.2024

Nykyisen toiminnanjohtajamme siirtyessä uusiin tehtäviin, Keravan Uimarit ry hakee uutta toiminnanjohtajaa aktiiviseen ja vireään uintiurheiluseuraan. Seuramme on n. 600 jäsenen lasten ja nuorten sekä aikuisten Tähtiseura.

Seuramme järjestää kursseja lapsille ja aikuisille niin uinnissa että vesipallossa. Seurassamme työskentelee palkattuja työntekijöitä osa-aikaisina valmennuksen ja uintikurssitoiminnan parissa. Lisätietoja seuramme toiminnasta löytyy laajasti kotisivuilta.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtäväkentän ammattimaisesti toimivassa ja yhteisöllisyyttä arvostavassa urheiluseurassa, jossa pääset pitkäjänteisesti kehittämään toimintaamme.

Tehtäviisi kuuluu:

• Kurssitoiminnoista vastaaminen: Kurssien vuosisuunnittelu, kurssien mainonta ja viestintä, ratavuorojen varaaminen, myClubin päivittäminen, ohjaajapalaverit ja kurssipalautteet.
  • Henkilöstön rekrytointi ja johtaminen: Rekrytoit uimaopettajat, kurssiohjaajat ja valmentajat ja toimit heidän esihenkilönä.
  • Operatiivinen toiminnan johtaminen: Johdat seuran toimintaa sekä toimit sidosryhmien yhteyshenkilönä mm. Keravan kaupunki, Uimaliitto.
  • Talousasiat: Laadit budjetin yhdessä hallituksen kanssa, vastaat laskutuksesta ja seuran taloudenpidosta
  • Varainhankinta ja sponsorisopimukset
  • Tapahtumien organisointi: Erilaiset tilaisuudet ja kilpailut
  • Muut tehtävät: Vuosikalenterin suunnittelu, toimintakertomuksen kirjoittaminen, toimintasuunnitelman tekeminen, valmentajapalaverit, seuran kehittäminen yhdessä hallituksen kanssa.

Odotamme sinulta:

• Hyviä esihenkilö-, organisointi- ja johtamistaitoja sekä kykyä edistää useita asioita samanaikaisesti
  • Urheiluseuratoiminnan tuntemusta ja mielellään lajituntemusta uintiurheilusta
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja jäsenten ja sidosryhmien kanssa toimimiseen
  • Talouden ymmärrystä sekä taloudellista päätöksentekokykyä
  • Myönteistä asennetta ja kehittämishakuista työskentelyotetta.

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva. Tehtävä voidaan toteuttaa työsuhteessa tai toiminimellä kevytyrittäjänä. Työaika on sovittavissa 30-37,5 viikkotunnin mukaan. Työ on pääosin etätyötä ja toimipaikkana Keravan uimahalli.

Seurassamme saat tukea yhdistyksen hallitukselta, joten et suinkaan ole yksin asioiden kanssa. Perehdytämme sinut tehtävään.

Kiinnostuitko? Odotamme hakemustasi ja CV:tä palkkatoivomuksineen m.hyvonen@hotmail.com mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 21.4.2024 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antavat Keravan Uimarit ry:n nykyinen toiminnanjohtaja Julia Laijoki, puh. 050 4224300 sekä hallituksen puheenjohtaja Marjut Hyvönen puh. 040 5530384.

Tehtävään valittavan on esitettävä nähtäväksi rikosrekisteriote lasten ja nuorten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukaisesti.