Maailmanmestari Hanna-Maria kävi kotihallissa tervehtimässä uimareita 30-vuotis juhlavuoden kunniaksi

5.9.2023

Hanna-Maria Hintsa (o.s. Seppälä) 100m vapaauinnin Keravalainen maailmanmestari ja olympiauimari kävi kotihallissa tervehtimässä seuran uimareita 30-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

Uimareiden kanssa juteltiin harjoittelumotivaatiosta ja uimarit saivat myös esittää kysymyksiä sekä kysyä vinkkejä Hanna-Marialta omaan harjoitteluun.

Altaalla harjoiteltiin erilaisia drilleja kuten nimmaria & 3 kolmeen pisteen kosketusta sekä alkuverraksi otettiin kuuluisa SKIMPS (Swim Kick IM Pull Swim).

Kaiken kaikkiaan oli erittäin innostava ilta kaikille paikallaolijoille, niin uimareille kuin valmentajille. Saatiin kaikki uutta buustia syksyyn.

Muistoksi annettiin seuran uimalakki uudella logolla.