Masters -uimarit leireili Vierumäellä

25.9.2023

Seuran 14 Masters -uimaria harjoitteli jo perinteisellä uintileirillä Vierumäellä viikonloppuna.

Perjantaina huuhdeltiin viikon pölyt kelaillen. Lauantaina oli ohjelmassa monipuolisesti eri lajeja ja haettiin vauhtia syksyn kilpailuihin. Sunnuntaina haettiin vetopituutta ja uitiin palauttavaa sarjaa. Leirin ohjelmaan kuului myös kehonhuoltoa ja ulkoilua. Harjoitukset suunnitteli ja valmensi Jukka Vatanen.

Hauskaa pidettiin hyvässä seurassa, monipuoliset harjoitukset innostivat ja Vierumäen loistavat puitteet kruunasi leirin.

Tästä kiihdytellään vauhtia kohti seuran 30 -vuotis juhlakilpailuja 7.10. ja siitä sitten jatketaan Mastersmestaruuskilpailuihin, jotka uidaan lokakuun lopussa Tikkurilassa.

Tsemppiä harjoituksiin ja kilpailuihin! Ja tervetuloa Keravalle!